2012. augusztus 22., szerda

5.-ik Fejezet - Félelem :/

˝Lementem a szálloda egyik eldugott helyére,és ott leroskadtam,elkezdtem sírni,nem tudom miért,én nem vagyok szerelmes,sem féltékeny,nem értem mi ez amit Harry iránt érzek.˝


Mikor megnyugtattam egy picit a lelkemet,akkor vissza mentem a szobánkba,és lefeküdtem a kanapéra.
 


Eléggé hideg volt kint,és a szállodában is.Ezért felkaptam egy fehér kötött pólót.
-Nagy vihar lesz kint.-halottam még,ahogy Amy még ezt mondja.Majd álomba merültem.Délután fél 2-kor felébredtem.Az ég fekete,nagy vihar van kint.Áram sincs.Unatkoztunk.Jött valami ember és mondta,hogy olyan nagy vihar lesz,hogy egy ideig áram se lesz.Igazából féltem.Féltem az embereket az ilyen viharoktól.Valahogy Harry iránt aggódom.Igen,én ilyen aggódós vagyok,ezért át is mentem a fiúkhoz.Bekopogtam.Kinyitotta az ajtót Zayn.
-Szia,Zayn.Harry?-kérdeztem.
-Szia.-mondta.-Srácok Harry hol van?-kérdezte a fiúktól.
-Nem tudjuk.Itthon nincs.-kiabált az egyik szobából Louis.
-Elkérhetném a számát?-kérdeztem Zayn-től,majd gyors odaadta én meg hívtam őt.
-Igen?-kérdezte egy ismerős hang.
-Szia,Nikky vagyok,hol vagy?Beszélnünk kell.
-Kint,valahol,dugóban.-mondta dideregve.
-Beszélnem kell veled,siess haza.-mondtam,majd leraktam a telefont.Nagyon féltem,nekem ez valami fóbiám,mindig félek a viharoktól.Még Harry ideér,addig ki kell találnom,valami kamu sztorit,hogy mi volt ilyen fontos.Fel-allá járkáltam a folyosón,míg Harry ide nem ért.
Mikor Harry-t láttam felszaladni a lécsőn,csurom  vizesen,picit megnyugodtam.
-Jézusom,te tiszta víz vagy,beteg leszel.-mondtam.Majd Harry bement a szobájukba és átöltözött.Átjött hozzám:
-Nikky,mostmár mondhatod.-leült mellém az ágyra.
-Ha most őszinte leszek,akkor elmondom.-húztam az időt.-Az az igazság,hogy én félek a viharoktól,valami fóbiám van,mert más embereket is féltek tőle.
-Ez nagyon kedves,hogy így aggódtál értem,de most +már itt vagyok,nem kell félned.-mondta,és megölelt.
-És,még,szeretnék bocsántatot kérni,mikor úgy leüvöltöttem a fejedet,és el rohantam.Mondtam,hogy nem érdekel,de mivel barátok vagyunk,szívesen meghallgatlak.-mondtam.
-Nos,az a csók,nem jelentett semmit.-mondta,én úgy tettem mintha nem zavart volna.
-Pedig szép pár lennétek Dannel.-mondtam.Harryvel megbeszéltük a dolgokat.Nagy vihar volt kint,nem volt áram,unatkoztunk.Ma a fiúk jöttek át,hozzánk.
-Mit fogunk csinálni?!-kérdezte Zayn.
-Szerintem,folytassuk azt amit tegnap elkezdtünk.-mondta Niall.Erre mindenki egyszerre rávágta,hogy:
-NEM!
Unatkoztam,mert a barátnőim a fiúkkal beszélgettek,tök uncsi dolgokról,így bementem a szobámba.Utánam jött Harry.
-Komolyan ennyire félsz a viharoktól?-kérdezte.
-Igen,kis kori félelmem.-mondtam.Harry ezután megölelt.Bejött Danielle a szobába.
-Nikky,szeretnék beszélni Harry-vel pár percet ha nem zavarna.
-Persze,már itt sem vagyok,nyugodtan beszéljetek.-mondtam,és Harry kacsintottam.

**Harry szemszöge**
Oda jött hozzánk és elzavarta Nikky-t,majd leült mellém.
-Na,mond mit szeretnél?-kérdeztem mosolyogva.
-Tudod,tegnap,az a csók.Úgy érzem,hogy több van köztünk.-húzta az időt.Ettől féltem,hogy ő majd többet fog érezni.
-Danielle,tudod nekem más kell,nekem az a csók nem jelentett semmit.De attól még lehetünk barátok.-mondtam,majd felálltam mellőle és ott hagytam őt.
 
**Nikky szemszöge**

Mikor Danielle elküldött,csodálkoztam,kíváncsi vagyok,hogy mit akarhatott Harrytől.Este nagyban zajlott a vihar kint,már nyugodt voltam.A fiúkkal még hülyültünk,majd elmentek és mi aludni mentünk.

                                          **Reggel**

Mikor fel keltem,lementem a büfébe valami nasiért.Ott volt Harry.
-Jó reggel Nikky.-köszönt oda.
-Viszont.-majd rá mosolyogtam.
-Volna kedvetek ma eljönni a koncertünkre?-kérdezte.
-Persze,szívesen elmegyünk.-mondtam.Még megbeszéltem vele az időpontot,a helyet.

3 komi*-* (: és jön a 6.-ik♥ :*

5 megjegyzés:

  1. miéért kell 3 komi
    nagyon imádom a blogod :D hamar köviit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hogy tudjam,azért hogy valaki olvassa e a blogom :) ..hogy nem csak úgy magamnak írom :)

      Törlés
  2. bazzeg Niki hulye vagy :D Tudod hogy olvasom :D :D

    VálaszTörlés