2012. augusztus 24., péntek

6.-ik Fejezet - A randi♥

˝-Volna kedvetek ma eljönni a koncertünkre?-kérdezte.
-Persze,szívesen elmegyünk.-mondtam.Még megbeszéltem vele az időpontot,a helyet.˝

Este mind a 3.-an,elmentünk a fiúk szobájukhoz,és egy limuzínnal elindultunk a koncertre.A srácok hatalmasak voltak,nagy buli volt.


 *A koncerten*
*Amy szemszöge*

Este Niall félrehívott és megkérdezte.
-Amy, Én nagyon megkedveltelek még,ha nem is ismerlek régtől, és szeretném megkérdezni hogy el-e jönnél velem vacsorázni.
-Niall, Perszehogy elmennék.
-Akkor jó...És mosolygott. Vissza mentünk a többiekhez és tuti hogy engem egy retard-nak néztek mivel egész este mosolyogtam magamnak. Mikor elmentek a fiúk Danielle letámadott hogy mi van...mi törtent...
-Niall-al .....fogok....RANDIZNÍÍÍ....
-Óh...bárcsak én is randizhatnék Harry-vel..De azt mondta hogy neki valaki más kell...
Tudtam miről van szó...Legalábbis eljutott miről beszél... Ránéztem Nikky-re és ő csak mosolygott az egészen. Na jólvan most eljutott.
*Reggel*
Egész nap unatkoztam...Lezuhanyoztam, megreggeliztem, neteztem, láttam hogy a fiúk bekövettek minket twitteren. Olyan gyorsan este lett hogy sietnem kellet készülődni. Lezuhanyoztam, ki smin
keltem magam.Fel öltöztem és Niall itt is volt. Bekopogott és azt mondta:
-Te egyszerűen gyönyörű vagy!
-Nem is, de azért köszönöm. Mosolyogtam.
-Szóval mehetünk?
-Igen.
Elindultunk. Oda értünk egy giccses étterembe. Niall rendelt nekem is. De direkt úgy hogy ne haljam. Amíg kihozták a vacsorát addig beszélgettünk. Niall:

-Nikky mit gondol Harryről?
-Hát nemtudom...Tudod Nikky az eggyik legjobb barátnőm de picit olyan különc. Inkább mindent meghagy magának. De szerintem oda van Harryért. Hisz miatta elszívott egy cigit... És ezt már 3 éve befejezte!
-Huuu...Én meg azt hittem Harry túlzásba viszi.
-Miért?
-Mindig Nikkyről áradozik.
-Tényleg?
-Aha... És tudod hogy én pedig rólad?-mondta Niall
-Hát én pedig rólad.
-Az jó. Ekkor oda hajolt hozzám az asztalon keresztül és már majdnem megcsókolt...Mikor kihozták a kaját és a pincér közbe szólt. Azt hittem beleszúrok egy kést!!! Na de mindegy, utánna szótlanul ettünk. Ja és tényleg elfelejtettem mondani. A meglepi kaja spagetti volt. Niall kitalálta,hogy egy spagetti szállat vegyek be a számba és ő  annak a végét. Na jólvan eljátszottuk Lady és Tramp-ot. Mikor elfogyott a spagetti oda ért a számhoz és ...megcsörrent a telefonja... Hát BASSZUS behalok... De ő csak ezt mondta:
-Nem érdekel! És csókoloztunk tovább. Mikor hazaértünk Danielle kérdezgetett...Elmeséltem neki mi volt. De én inkább Nikky-vel akartam beszéni. Harry-ről!!
-Nikky...komolyan beszélnunk kell! Niall azt mondta hogy Harry egyfojtában rólad áradozik. És csak szeretném tudni hogy te érzel-e valamit Harry iránt?-mondtam.
-Az a baj,hogy én sem tudom mit érzek iránta,bonyolult az egész.-mondta Nikky.
-Csak tudod, tényleg sajnálom őt, és téged is,mert ő nagyon szeret téged. Te meg nem tudod ,hogy mi van. És tényleg elkéne gondolkoznod ezen. Mert én nagyon bírom Harryt. Mint barátod perszehogy. És te vagy a legjobb barátnőm.








4 megjegyzés: