2012. augusztus 17., péntek

3.-ik Fejezet - Randi?!

-Szia.-köszönt.Nem köszöntem vissza,ha már egyszer bunkónak hisz.Mondtam a rendelésem,majd leültem az asztalhoz ahol a lányok ültek.Majd odajöttek 5-en.

-Sziasztok csajok,leülhetünk?Mi már ismerjük egymást.-mondta majd rámnézett az a Liam.
-Micsoda?Nikky,szóval te már találkoztál velük?-kérdezte Amy.
-Persze,sőt,ők vették el a szobánk.-mondtam unottan.
-Szóval Nikky a neve.-motyogta a gödörke.
-A mi VOLT szobánkba vagytok most?-kérdezte Danielle.
-Igen.-mondta a sötét hajú srác.
A bunkó göndör nagy szerencsémre mellém ült.Kihozták nekünk a kaját,és a kávékat.Mikor a göndör inni akart a kávéjából,valahogy kicsúszott a kezéből,és pont rám,a forró KÁVÉ.Na ekkor robbantam.
-Te,hogy lehettél ennyire béna?!-üvöltöttem vele.Mire ő csak nevetett rajtam,mert pont oda le öntötte.Mire megfogtam a kávém,és én is leöntöttem őt.Én felmentem a szobánkba átöltözni.
Majd utánam jött a göndör.
-Komolyan sajnálom.-mondta nevetve.
-Ki mosod?-kérdeztem.
-Ja,persze add ide.-mondta.
-Kézen kell mosni ezt a nadrágot,ugyanis egyedi darab.És azt szeretném,ha te mosnád ki,előttem.-szabtam a feltételeket.
-Oké,most mossam?-kérdezte.Majd bementünk az ő lakosztályukba és a kádba vizet engedett,és súrolni kezdte.
-Szóval Nikky a neved.
-Igen,jól tudod göndör.-mondtam.
-Göndör?Nem tudod a nevem?-kérdezte meglepődve.
-Az van,hogy csak a barátnőim ilyen 1D fanok,én nem tudom a neveteket,nem vagyok értetek annyira oda.-mondtam.
-Hát Harry a nevem.-majd kezetráztam azza a vizes kezével.Továbba sutykolta a gatyám.-Hány éves vagy?
-18.-válaszoltam.-Te?
-Én is.-Van barátod?
-Nincs.Neked?
-Nincs.Voltál már körülnézni Londonba?-kérdezte.
-Nem,mert első nap titeket kellett követnünk  a barátnőimmel.
-És szeretnéd látni?
-Ja,mert még sosem voltam itt.
-Holnap ráérsz?-kérdezte.
-Micsoda?Veled?Megnézni Londont?Naneee!-tiltakoztam.
-Miért ne?
-Na jó,belemegyek,akkor tudod hol lakok göndörke,majd gyere értem 10-re és hozd a gatyám.-majd elmentem a mi lakosztályunkba.Elvégre elég normális srác,jól elbeszélgettünk,nagyon kíváncsi vagyok,hogy mi lesz holnap.A barátnőim is feljöttek a reggelizésről,és faggattak,hogy mi volt itt Harry-vel.Nem mondtam el nekik,hogy holnap vele megyek körbe nézni,mert akkor nagy felhajtást csinálnának belőle.De,igazából nem tudtam aludni.Nem tudtam mi lesz holnap,hogy őszinte legyek izgultam.
                                        ***Reggel***

Reggel 8 után pár perccel keltem.A bőröndömből kiszedtem pár ruhát.És ezt választottam  közülük:

Normál ruha.Nem fogom magam kicsípni mint egy ribii... :)
Utána megreggeliztem,meg még elvégeztem a teendőimet,majd mikor észhezkaptam akkor má 9:55 volt.Csöngettek.
-Kinyitom.-kiabálzam a csajoknak,nehogy észrevegyék.
-Majd jövök.-ezt is odakiabáltam.
-Szia Nikky.-mosolygott rám Harry.Olyan szép volt a mosolya.
-Szia Harry.-visszamosolyogtam.
-Na ne?!Tudod a nevem?-piszkálkodott.
-Nos?Hová megyünk?-kérdeztem kiváncsiskodóan.
-Majd meglátod.-válaszolta.Elég sokat gyalogoltunk.Majd megérkeztünk.
-Ez a London Szeme.-mondta.
-Annyit én is észrevettem.Mondtam már,hogy tériszonyom van?-mondtam kevésbe bizalommal.
-Ne hülyéskedj,nem akarsz velem felszállni erre?Elhozlak erre a helyre,első randira,erre meg?!-durcizott.
-Első randi?-értetlenkedtem.
-Haggyuk.Fogom majd a kezed,csak szálljuk fel.
-Jó lvan belemegyek.Harry megfogta a kezem és bementünk egy olyan kabinba.Végig fogta a kezem.
-Félsz?-kérdezte.
-Viccelsz?Persze,hogy félek,általlába semmi ilyenre nem szoktam feljönni.Majd Harry magához húzott és szorított végig.Mikor  ölelt én is vissza öleltem,majd egész végig egymás szemébe néztünk.Leértünk azzal a kabinnal,és  mind a ketten elvettük egymásról a szemünket.Nem tudom,de éreztem valamit,valami furcsát,amit még sose éreztem.Úr Isten,miken gondolkozok,sosem szoktam ilyen lenni,a Londoni levegő megártott.
-Féltél?
-Nem tudom,nem volt annyira vészes.-mondtam mosolyogva.
-Csak,mert én ott voltam.-nagyképűsködött.Még elmentünk megnézni egy csomó mindent,nagyon tetszik Anglia.Elmentünk ebédelni is,ő füzete az ebédet,mert nem hagyta,hogy én füzesem,ahogy kezdem megismerni Harry-t,nem is olyan bunkó amilyennek képzeltem őt.Délután 3 óra volt,mikor hazaindultunk,vagyis a szállodába.
-Mi lenne,ha este átjönnétek hozzánk?-kérdezte azzal a gyönyörű szép mosolyával.
-Hát,majd megkérdezem a lányokat,de tuti fognak akarni menni.-visszamosolyogtam.Majd elköszöntünk egymástól.
-Lányok,este átmegyünk a fiúkhoz?-kérdeztem.
-Milyen fiúkhoz?-kérdezte Danielle.
-A 1D fiúkhoz.-fogtam a fejem,hogy milyen értetlenek.
-Ennyire jóba lettél velük?-kérdezte Amy.-Ám,persze,ki nem hagynám.-kacsintott rám.
-Persze hogy megyünk.-mondta Danielle is.
Szerencsére nem kérdeztek semmit,hogy hol voltam vagy valami ilyesmit.

**Harry szemszöge**
-Srácok?Este átjönnek azok a lányok,akikkel ebédeltünk tegnap.-mondtam.
-Ja,az szuper,akkor estére lesz programunk,Danielle és Eleanor is át jönn.-mondta Liam.
Jó ezt tisztáztam a fiúkkal,nagyon jó volt Nikkyvel,nem gondoltam volna,hogy ilyen lány,ilyen kedves is tud lenni ,mint ma ő.
Eljött az este és átjöttek a lányok.

**Nikky szemszöge**
Elmentünk a fiúkhoz és kitalálták,hogy filmezzünk.Ott volt El és Danielle is akikkel megismerkedtünk.Nagyon kedvesek voltak.Megnéztünk valami horror filmet,és tudom,olyan kemény félének hiszeek,de annyit tudnak rólam,hogy nagyon félek az ilyen filmektől.Leültem a kanapéra,mellém leült Louis és a másik felemre Harry.A film közepén kb. Harry átölelt.Nem tudom mi a bajom,de hülye lennék,ha egy sztár fiú iránt éreznék valamit...
Vége lett a filmnek,majd Niall kitalálta,hogy játszunk valamit...


Nos,most kérek 3komit*-*♥ és felrakom a 4.-ik fejezetett!♥ :**


4 megjegyzés: