2012. augusztus 25., szombat

7.-ik Fejezet - Ki kivel?! :$♥

˝-Csak tudod, tényleg sajnálom őt, és téged is,mert ő nagyon szeret téged. Te meg nem tudod ,hogy mi van. És tényleg el kéne gondolkoznod ezen. Mert én nagyon bírom Harryt. Mint barátod persze  hogy. És te vagy a legjobb barátnőm.˝


-De,Danielle is szereti őt.-mondta Nikky.
-Danielle,mint sok pasin,túl lesz gyorsan.

**Danielle szemszöge**

Mindig az anyukám azt mondta,hogy mondjam ki az érzéseim,és most megteszem.Elmentem a fiúk szobájukba,és bekopogtam,pont Harry nyitotta ki az ajtót.
-Harry,beszélhetnénk?-kérdeztem szégyenllősen.Na most rajtam a sor,mindjárt kitálalok.
-Persze,gyere beljebb.-mondta Harry,majd leültünk a kanapéra.
-Nos.-vettem egy nagy levegőt és belekezdtem.-Tudom,pár napja vagyunk még csak itt,de én beléd szerettem,mikor játszottunk,én úgy éreztem mintha valami forrna köztünk.
-Danielle,pont ezt akartam elkerülni,én mást szeretek,bocsánat.-mondta Harry,én úgy éreztem magam akit a sárga földig megalláztak volna.Én felkelltem mellőle,és bementem a szobánkba pakolni.Ugyanis,nincs mit keresnem itt,ha Harry így visszautasított.Minden csak rá emlékeztetne,így eldöntöttem,hogy haza utazom.

**Nikky szemszöge**

Bemegyek a szobánkba és mit látok,Danielle pakol a bőröndjébe.
-Beléd mi ütött?!Hová pakolsz?-kérdeztem meglepetten.
-Ide már semmi,senki nem köt.-mondta.
-De miért ki bántott meg?!Persze ha menni akarsz én ez ellen nem tehetek semmit.-mondtam.
-Mint,ahogyan régen tanították,én elmondtam az érzéseim,majd jól pofára estem.
-Harry?!-kérdeztem.
-Igen ő.-mondta szomorúan,majd tovább pakolta a cuccait a bőröndbe.
Megfogtam magam majd elmentem Harryék lakásához.Harry nyitotta ki az ajtót.
-Nikky,jó hogy jöttél beszél.....-mondta volna tovább,de én közbe vágtam.
-Mi az,hogy lepattintod Dan-t?!Most miattad visszautazik Kanadába.Ezt akartad elérni?!Hogy ő is + még én is megutáljalak?!-ordibáltam vele.
-Mi van?!..Én csak megmondtam neki,hogy ő csak barátságot várok tőle el,nem szerelmet,mert én téged szeretlek nem őt,érsd már meg!
-Mi?!Te komolyan szeretsz engem?-kérdeztem csöndösebben.
-És én már mióta szeretném már neked elmondani.
-Bocsi,most mennem kell,majd még találkozunk.-najó..ez a hír is sokkolt engem,hogy engem szeret Harry Styles?!Hülyeség.Visszamentem Daniellehez,aki már a jegyét is lefoglalta a következő repüllőre.
Ami  3 óra múlva indult.Felhívtam Amy-t aki épp plázázott Niall-al.És gyors hazajött elköszönni Amy-től.Amy és Liam kivitte őt a reptérre,addig én elmentem Harry-hez.
-Szia Harry.-köszöntem,de még mindig a sokk hatása alatt voltam.
-Szia Nikky,örülök,hogy látlak.-majd bevezetett a szobájába.-Végre beszélhetünk nyugisan.-mondta.-Szóval Danielle elment?-érdeklődött.
-Igen elment.
-Jaj,ám lenne egy hatalmas,HATALMAS kérésem.-hangsúlyozta ki a hatalmas szót.
-Attól függ,mi lenne az? :) –kérdeztem.
-Jön nyarali az unokahúgom,Lizzie,és Simon megtiltotta,hogy egy lány,a mi lakásunkba aludjon,tudod nem akarom,hogy külön legyen tőlünk,így azt szeretném megkérdezni,hogy nem e ˝lakhatna˝ nálatok egy kis időre?
-Persze,hány éves?-kérdeztem.
-16,félénk lány,és azért nem akarom,hogy egyedül legyen.
-Mikor jön?
-Holnap jön neki a gép 12-re.-majd rámosolygott Harold.
-Egyébként még miről szerettél volna beszélni.
-Rólunk,és most ne tagadd,de te is érzed,hogy van valami köztünk.-mondta,picit fenyegetően.
-Oké,igen,lehet hogy van valami köztünk.
-Nikky,én ...veled szeretnék lenni.-majd Harry megcsókolt.Pánikomban én is visszacsókoltam,és ez ment egy darabig.

Véleményt kérek♥ *-*

4 megjegyzés:

  1. Ez fenomenálisan szuper..csak az a baj h RÖVID! :( NO nem baj!:3 Kövitt-*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. estee van ;DD ..mit vársz tőlem este?! :Dde azért köszi :) ..a kövi hosszabb lesz :) ..arra több időt szánok :)

      Törlés
  2. nagyon jó csak túl rövid de nagyon jó hamar a köviit ;)

    VálaszTörlés