2012. augusztus 18., szombat

4. Fejezet - Hazug érzések..

˝Vége lett a filmnek,majd Niall kitalálta,hogy játszunk valamit...˝
 

Szerintem már ti magatok is kitaláltátok,hogy mit fogunk játszani.
-Játszunk Felelsz vagy Mersz-et?-kérdezte Niall.Mindenki beleeggyezet.Niall kezdte először a kérdezést.
-Amy!Felelsz vagy Mersz?-kérdezte Niall.
-Felelek.-mondta Amy.
-Tetszik valaki neked a bandából?-kérdezte hatalmas vigyorral az arcán.
-Ez nem kérdés-vágta rá egyből.Továbbá Amy folytatta.
-Harry?Felelsz vagy Mersz?-kérdezte.
-Merek.-mondta bátran.
-Smárolj Danielle-el.-Harry rám vetett egy pillantást,de én úgy tettem mintha más felé  bámulnák,így nem vette észre rajtam a csalódást.Nem értem mi van velem,egy kis csók miatt kiakadok,fő,hogy nem is birom a gyereket és még nem is akar tőlem semmit.Harry enyhe mozdulattal Danielle-hez fordult,majd lesmárolta.
-Ez jó volt.-mondta Danielle és Harry-re kacsintott.Danielle-n csodálkoztam,hogy ilyet mond.Észrevettem,hogy Harry bámul,de én csak a padlót néztem szomorúan.
-Nikky,felelsz vagy mersz?tette fel a kérdést Harry.
-Felelek.-mondtam.
-Jól érezted magad a közös kiruccanásunkon?-kérdezte.
-Ha őszinte vagyok,akkor jó éreztem magam.Sokan nem értették azt,hogy amikor azt mondtam,hogy akkor...akkor azon mit akartam érteni. ;D
-Szóval Danielle,felelsz vagy mersz?-kérdeztem.
-Felek.
-Igaz,hogy Harryitől többet szeretnél,mint barátságot,azután a csók után?-kérdeztem.
-Igen,lehet.De ez már csak kettőnkre tartozik.Ezt a játékot is végig játszottuk pontosabban leírom:
Én nem smároltam senkivel,szerencsére.
Danielle smárol 2x Harry-vel,és 1x Niall-al és egy csók volt Zayn-nel.
Amy smárolt 2x Niall.-al.
Danielle és Liam csak úgy elvoltak egymással,és pont ez volt Louisszal és El-el is. :)
Nos,élég mérges voltam Danielle-re,volt még 1-2 csípős beszólása is.Már olyan hajnali  fél 2 lehetett,akkor bementünk a szobánkra,és aludtunk.Vagyis csak ők,én folyamatosan Harry agyaltam.

**Amy szemszöge**

Szóval jött a felelelsz vagy mersz. Mit mondjak kurvára örültem
. Csak jönne ki rám és Niall-ra ,csak jönne ki. Niall tőlem kérdez, szóval:
-Amy,felelsz vagy mersz?
- Felelek.
-Tetszik neked valaki a bandábol?... Atyám... Ez komoly...?? Ki mondjam? Ne mondjam?? Nem tudom...Tudnia kéne róla? Vagy nem?
-Ez nem is kérdés. Jólvan.... és ment a játék tovább.. De ahogy észre vettem,akkor Nikky duzzogott mert Danielle smárolt 2x is Harryvel. Jólvan 1x Niall-al is,de tudta hogy nekem Niall tetszik szóval úgy ennél érzelmeket nem mutatott. De azt hiszem  Harryre készült rá mászni Dan. Vissza mentünk a szobánkba és mindjárt elaludtunk...Vagy nemtudom..Én biztos
.

**Nikky szemszöge**

Reggel felkeltünk a csajokkal,és a szobánkban reggeliztünk.
-Csajok,nektek van valami kedvenc tagotok a bandából.-érdeklődtem.
-Nekem Niall.-vágta rá egyből Amy.
-Hát,nekem nem tudom.Igazából Louis meg Liam volt a favorite,de nekik van barátnőjük.És hát tegnap egész este azon gondolkoztam,hogy lehet,többet érzek Harry iránt.Ahogyan tegnap csókolt.-áradozott.
-Jó,részleteket nem kértem.-igazán mérges lettem,így el is mentem.
-Lányok,kicsit kimegyek.
Kimentem sétálni a szálloda elé,ahol épp Zayn volt.Épp dohányzott.Odamentem hozzá.
-Szia Nikky.-köszönt.
-Szia Zayn.Hogy vagy?-kérdeztem.
-Mérgesen,te?-mondta.
-Én is,most épp azért jöttél le cigizni?-érdeklődtem.
-Ja,kérsz?-kínált meg a cigarettával.Hogy,őszintén bevalljam,régen cigiztem,15 lehettem,másfél hónapig cigiztem,utána már nem.
-Ja.-majd kihúztam eggyet a dobozból.
-Mióta cigizel?-kérdezte.
-Kb. 15 lehettem,akkor másfél hónapig cigiztem,aztán abbahagytam,és most ez az egy. :)
-Mérges lehetsz.-kacsintott rám.Zayn-nel elbeszélgettem,elszívtuk az az egy cigit,majd felmentünk.Mikor beértem akkor épp a kanapén ült Harry,és éppen Danielle-el beszélgetett.Nem volt elég,hogy reggel így felhúzott Dan,de még ide is hozza azt a bunkót.Mikor beléptem az ajtón,akkor odaköszöntem majd elmentem a konyhába.Már majdnem sírtam,de bejött a konyhába Harry,egyedül.Gyors letörültem a könnyeim.
-Neked nem itt kéne lenned.-mondtam.
-Hozzád jöttem,csak amikor jöttem nem voltál itt,és én akkor úgy döntöttem,hogy megvárlak.-amikor ezt mondta Harry,egy kő esett le a szívemről,hogy nem Danielle-hez jött.
-És,miért mit szeretnél mondani?-kérdeztem.
-Az a csók tegnap Daniellel.-akarta mondani tovább,de nem hagytam,hogy befejezze.
-Figyelj,ez engem nem érdekel,azt csinálsz amit akarsz szabad országban élünk,nem érdekel a kapcsolatotok.-mondtam,majd elindultam az ajtó felé,és kimentem.Lementem a szálloda egyik eldugott helyére,és ott leroskadtam,elkezdtem sírni,nem tudom miért,én nem vagyok szerelmes,sem féltékeny,nem értem mi ez amit Harry iránt érzek.


Nos,kérek 3komiit*-* ♥ Love ya♥ :**

3 megjegyzés: