2012. augusztus 15., szerda

1 Fejezet.-Induláás♥


Sziasztok!Először is szeretnék bemutatkozni. ;) Nikky vagyok,18 éves  van két barátnőm Amy és Danielle.Amynek és Daniellenek ugyan az a stílusuk.De nekem nagyon különbözik a többitől.Egy a véleményünk a One Directionról.Vagyis nem.Mert ők imádják én pedig csak szimplán szeretem.Nekik van favorite nekem pedig nincs.De ha kéne választanom akkor azt a kis göndörkét választanám.Nos,nem is húznám az időt.Kezdem az elejétől.
.....Megyünk nyaralni,csak mi 3-an.Londonba,Amynek és Daniellenek az a tervük,hogy majd követik a One Direction srácokat,nekem pedig az,hogy ismerkedek,és bulizok.Reggel átjöttek hozzám,ahonnét indultunk is a reptérre.
-Siessetek,mert komolyan mondom lekésitek a repüllőt.-veszekedett anya.
-De csak Nikkyre kell várni.-magyarázkodott Danielle.
-Én sietek,tehetek róla,hogy nem ébresztettek fel?!

Gyors összekaptam magam,ami ritka,és apa már vitt is minket a reptérre.
                                  ***Repüllőn***
 Amy és Danielle nézték a térképet.
-Szerinted melyik Liam háza?-tanakodott a két bnőm.
-Ha leszáll a gép hová megyünk?-kérdeztem unottan.
-One Direction stúdiója elé.-mondták egyszerre.
Gondoltam magamba,hogy akkor megyek egyedül várost nézni.
Egész repülőn azt kellett halgatnom,hogy milyen édik az 1D-s fiúk.Meg,hogy milyen romantikusak,már elegem volt.Mikor leszállt a gép,elindultunk taxival a szállodánkba.
-Ááááááááá.-sikítozott Danielle.
-Mi a baj?-kérdeztem.
-Ebben a szállodában már járt a One Direction,ááááááá.-és ekkor Amy is elkezdett sikítozni.Milyen idiótákkal fogom tölteni a nyarat.A szállodában mindenki minket bámult,de őket nem érdekelte.
-Kikérem a szobakulcsot.-odaszóltam a lányokhoz,majd odamentem a recepcióshoz.
-Jó napot!A múlthéten béreltem ki itt egy 5 személyes szobát.Szeretném a kulcsot elkérni.
-Persze,de előbb írja alá ezeket!-a nő adott egy papírt amit gyorsan kitöltöttem és utána már felmentünk a szobánkba.A 118-as ajtószám volt a miénk.
-Nikky,jössz velünk a One Direction-t követni?-kérdezte Amy.
-Van más választásom?-kérdeztem,majd elindultunk valami stúdió felé.Egész nap a többi rajongóval ott dekkoltunk a stúdió előtt,de senki nem jött ki.Én meguntam a várakozást és elindultam a szálloda felé egy úton.
 
Nos,most kérek 2 komit *-*♥ és felrakom a második fejezetett :)

3 megjegyzés: