2012. augusztus 16., csütörtök

Díj :$♥


Sziasztok! :)
2 fejezet után,két embertől díj-t kaptam♥ :)
 Megkaptam a díjjat

Szabályok:

  1. 11 dolgot kell mondanom magamról
  2. A jelölő minden kérdésére válaszolnom szükséges
  3. 11.kérdést kell feltennem a jelölteknek
  4. A díjat tovább adni három embernek, és linkelni a blogukat
    Magamról:



    1. 14 éves vagyok :)
    2. Van egy Lara nevű kutyám.
    3.Barna a hajam és a szemem.
    4. 2 hónapja rövid a hajam,mert levággattam,amit megbántam.
    5. Harry és Niall a favorite.
    6. Van egy testvérem.
    7. Perpill szobafogságba vagyok,mert késő értem haza.
    8. Minden állmom,hogy egyszer filmszereplő vagy modell lehessek.
    9.A blogomon állnevem van.Igazából,Niki vagyok,de nem Varga.Varga a szomszédom ;D
    10. A példaképem Danielle Peazer,szerintem egy csodálatos nő.
    11. Családi állapotom: Harryre vár♥

    A jelölő kérdései:

  5. Hogy kerültél kapcsolatba az írással?
    -Láttam,hogy mások is írnak,így én is megpróbáltam.
  6. A magyar tanárod tudja, hogy írsz? Ha nem, akkor mit szólna ha tudná? :D
    -Nem tudja,én lennék neki a kedvenckéje az osztályban.Büszke lenne rám.
  7. Mi a kedvenc zenei stílusod? Miért pont az?
    Olyan mint a One Direction.Nem tudom miért,de nekem csak úgy tetszik ami csinálnak.
  8. Ha körbevezethetnéd az 1D tagjait egy általad választott településen(tök mindegy, hogy most város, vagy falu) mi lenne az amit feltétlenül megmutatnál nekik és miért?
    -Pestre a vidámparkba,mert ott jó.;DD
  9. Mi hatására kezdtél el 1D-s fanfiction(öke)t írni?
    -Mindig is álmodoztam,arról,hogy ha összejönnék az egyik 1D sráccal,így ezt csak leírtam :)
  10. A családod tudja, hogy te írsz?
    -Senki,szerintem kinevetnének,azért amiket írok.
  11. Ki lenne az a sztár, akinek a koncertjére feltétlenül el akarnál jutni és nem lehet az 1D? (:
    - Justin Bieber. :) de amúgy feltétlenül az 1D :)♥
  12. Van olyan történeted, amit úgymond a "fiókban rejtegetsz"? És ha van, akkor miért?
    Igen van,mert ha a szüleim megtudnák egy jó két évig szobafogságba lennék.
  13. Ha egy napra valamelyik 1D tag bőrébe bújhatnál, akkor kiébe bújnál és miért?
    -Niall,kipróbálnám,hogy-hogy bír annyit enni.
  14. Hiszel az angyalokba? Ha nem, miért nem?
    -Igen.
  15. Mikor hallottad először az 1D-t? És mit gondoltál akkor róluk?
    Egyszer láttam  5 fiúról képet,és rákerestem google-n és megtetszettek.A képükről egyből,hogy o.O milyen helyesek *-*











  16. 1. Ki a kedvenc énekesed?
    2.Honnan jött az ötlet,hogy blogot írj?
    3.Ki a favorite az 1D-ből?
    4. Hiszel a szellemekben? ;DD
    5. Buktál már meg?
    6.Tudja valaki a családodból,hogy írsz?
    7.Barátnőddel írod a blogod?
    8. Találkoztál már az 1D-vel?
    9.Hogy reagálnál,ha a One Direction az ajtód előtt állna?
    10.Hogy vetted észre a fiúkat először?
    11. Van testvéred?

    A díjjat adom:













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése