2012. augusztus 16., csütörtök

2. Fejezet - Bunkóság a tetőfokon

Nikky,jössz velünk a One Direction-t követni?-kérdezte Amy.
-Van más választásom?-kérdeztem,majd elindultunk valami stúdió felé.Egész nap a többi rajongóval ott dekkoltunk a stúdió előtt,de senki nem jött ki.Én meguntam a várakozást és elindultam a szálloda felé egy úton.Majd beleütköztem egy fiúba.Nem voltam jó kedvembe így bunkóskodtam ;D
-Nem tudsz magad elé nézni?!
-Bocs.-halottam egy hangot.A gyereken szemüveg és kapucni volt.Fura volt.
Majd csak ránéztem és elmentem mellette.Mikor megérkeztem a szállodába a recepciós elkezdett integetni nekem,mint egy őrült.Odamentem.
-Sajnálom,de át kell önöket helyeznünk egy 3 személyes lakásba.Az 5 személyeset fontos személyek kérték.
-Khm...ön szerint én nem vagyok fontos?!-durciztam.-De há tnem bánom.Hanyas lakás?
-115.Itt a kulcs majd a kezembe nyomta.
Ezt a lakást kaptuk:


Azt mondta a nő,hogy ebbe az ágyba elférünk 3an.Hát oké.Felhívtam Danielléket,hogy a 115-ös szobába jöjjenek.
Bekapcsoltam a tv-t,majd egy interjú ment.A stúdió előtt,az a srác volta tv-be amelyikbe beleütköztem.Még néztem a tv-t egy ideig,néztem valami sorozatot majd kimentem a lakásból és megnéztem,hogy kik vannak a 118-as szobába.Bekopogtam.Valami szőke hajú nyitotta ki az ajtót,várjunk csak,Amy-ék őket követték.
-Ön a szoba szerviz?Hol a kajám?-kérdezte a szőke.
-Ő,nem vagyok szoba szerviz,nem tudom hol a kajád,csak kíváncsi voltam,hogy kik védték el a lakosztályom amit kivettem.
-Óh,bocsi sajnáljuk,múltkor is itt szálltunk meg,és itt szerettünk volna maradni.-mondta egy magas barna hajú gyerek.
-Semmi baj elvégre jó az a szoba.Most a 115-ös szobába vagyunk.-mondtam.
Majd az a gyerek akivel először összeütköztem,jött ebbe a szobába,és a telefonját bújta,és nem vett észre.Így csak simán nekem jött MEGINT.
-Bunkó!-kiabáltam utána.-Na jó srácok én mentem a szobámba.Sziasztok.-köszöntem,majd bementem a szobámba.Ott leültem az ágyra és gondolkoztam.
 
**Harry szemszöge**

-Menj bocsánatot kérni attól a lánytól!-jelentette ki Liam.
-Azt se tudom ki ő­!-vitatkoztunk. 5 percig azon vitatkoztunk,hogy menjek bocsánatot kérni,majd megfogtam magam és elindultam a 115.-ös szoba felé.
Bekopogtam.Kinyitotta az ajtót valami szőke hajú lány,de mikor meglátott,rám nézett,és becsapta az ajtót előttem.
-Beszélhetünk?-kérdeztem.
-Bunkókkal nem beszélek!-kiabálta a csaj.
-Ahogy előttem becsuktad most az ajtót,egyforma bunkók vagyunk.-mondta nevetve.Majd kinyitódott az ajtó.Nagyon szép lány volt.
-Bunkónak neveztél?!-kérdezte.
-Igen.-rávágtam,majd kaptam egy hatalmas pofontot,és becsukta előtt újra az ajtót.
-Húzzál el innen.-kiabálta.
Visszamentem a fiúkhoz.
-Mi történt az arcoddal?-kérdezte Zayn.
-Piros?o.O-kérdeztem.
-Nagyon,és még egy kéznyom is ott maradt.-nevetett Niall.
-Felpofozott a csaj?-kérdezte Liam.
-Szép,de ugyan olyan bunkó mint én,így valahogy nagyon is érdekel a személyisége.-mondtam.

**Nikky szemszöge**
Bunkó kis pöcs,nem fog itt nekem pattogni.-gondoltam magamba.Nagyon mérges vagyok rá.Kopogtak az ajtón,de azok már szerencsére Amy-ék voltak.
Mikor kinyitottam az ajtót:
-Áááááááá,láttuk Harry-t.-mondta Amy.Vagyis inkább kiabálta.
-Holnapra mi a program?-kérdeztem.
-One Direction-t követni.-mondták egyszerre.
-Komolyan csajok,nem azért hoztalak el titeket Londonba,hogy azokat a nyálgépeket kövessük a nap 24 órájában.-váltottam komolyra.
-Igaza van.-mondta Amy.
-Akkor gyerünk a Big Ben-hez holnap.-mondta Danielle.
-Szuper.-mondtam,majd megöleltem őket.
                    **Másnap reggel felkeltem**
Felkeltettem a lányokat,hogy menjünk le reggelizni.A lányok leültek egy asztalhoz,én pedig elmentem a pulthoz rendelni.Majd ott megállt az a bunkó gyerek is.
-Szia.-köszönt.Nem köszöntem vissza,ha már egyszer bunkónak hisz.Mondtam a rendelésem,majd leültem az asztalhoz ahol a lányok ültek.Majd odajöttek 5-en.
Nos,most kérek 2 komit*-*♥ és felrakom a 3.-ik fejezetet ;)

5 megjegyzés:

  1. Nagyoon jóó lett siess a kövivel (:♥ :$

    VálaszTörlés
  2. Szia Nikky!
    Köszi, hogy kommenteltél hozzám, így most jöttem én is (: Nagyon tetszik a történet, csak így tovább :D Kapsz egy ajándékot, nézz be érte ;)

    http://upallnight-caroline.blogspot.hu/

    xx Caroline

    VálaszTörlés
  3. Sziia. Imádom a blogodat és van egy kis meglepetésem számodra. Nézz be ide: http://carlynaploja.blogspot.hu/
    Puszi: Bea.♥

    VálaszTörlés
  4. szia :)) nagyon jó a blog várom a kövit :D

    VálaszTörlés
  5. Tetszik és díj vár rád a blogomban :) http://iknowlarrystylinson.blogspot.hu/2012/08/ujabb-dij.html

    VálaszTörlés