2012. augusztus 26., vasárnap

8.-ik Fejezet - Új családtag♥ :)


˝Pánikomban én is visszacsókoltam,és ez ment egy darabig.˝

Mikor már nem csókolóztunk,akkor Harry csak engem nézett és mosolygott.
-Holnap eljössz velem az unokahúgomért  a reptérre?-kérdezte Harry.
-Persze,szívesen,majd megöleltem.Egészen estélig hülyültem Haroldkával,majd arra lettem figyelmes,hogy este fél 12.

-Úr Isten,már ennyi az idő?!-kérdeztem csodálkozva.
-Hát,elvoltunk.
-Nekem mennem kell.-mondtam,már fel akartam állni,de Harry visszarántott.
-Aludj itt,velem.-mondta tottál komolyan.
-Mi?!-kérdeztem nevetve.
-Komolyan.Vagy csak aludj itt,és én a földön alszok,gondolom nem akarod Amy-t felkellteni ilyenkor.-mondta mosolyogva.
-Na jó,de nem alszol a földön ott én alszok!-jelentettem ki.Lezuhanyoztam,majd Harry odaadta az ő egyik fölsőjét,és én a bugyiba aludtam meg a fölsőjébe.Harry szerencsésen kiharcolta,hogy én aludjak az ágyon.Elaludtam.
****
****
****
Egy ember áll az utcán,folyamatosan engem bámult,és elkezdett követni.Féltem,menekültem tőle,de elkapott.A kabátzsebében volt egy kés.Előakarta venni,de valahogy kivettem a kezéből majd leszúrtam,az utcán.Leültem mellé,hogy megnézzem,hogy nem e halt meg,de meghalt.Elkezdtem sírni,a könnyek csak úgy hulltak le az arcomról.Nem tudtam mit csináljak,egy ember se volt ott.Megöltem egy embert!-kiabáltam.
****
****
****
Hirtelen felültem az ágyba,a víz kivert,rosszat álmodtam.Ránéztem Harryre,aki édesen aludt,de féltem,muszáj volt felkelltenem.
-Harry,Harry!Ébredj!-keltegettem őt.
-Mi történt?-kérdezte kómásan.
-Rosszat álmodtam.
-És ezért kellett felébresztened hajnalba?Hagyj aludni!-mondta.Hát jó én hagytam aludni,visszadőltem az ágyba,majd 2-3 perc múlva újra felültem.
-Harry?
-Hjáj,mi van?!
-Félek,nem tudok aludni.-mondtam szomorúan.
-Gyere ide mellém és aludj.-mondta.
-De..-nem hagyta,hogy befejezzem,csak megfogta a kezem és lerántott az ágyról maga mellé.Harry magához szorított és aludtunk,így már jobb volt aludni.

                                           *Reggel*

Reggel 8-kor keltünk,én átmentem a szobánkba és átöltöztem,majd találkoztam Amy-vel.Mindent elmeséltem neki,hogy mi volt tegnap éjjel.

**Amy szemszöge**
Tegnap este:
Este nagyon elvoltunk Niall-al. Twitcam-ot csinált és én is benne voltam. Sokat nevettünk, de egy dolog zavart. Nem csókolhattam meg. Mert úgy tudják hogy csak barátok vagyunk. De mikor befejeztük a twitcam-ot, akkor egy jó ideig csak csókolóztunk. Megnéztünk egy filmet. Nemtudom mi volt az. De éjjel egykor arra keltem fel hogy Niall próbál felálni.
-Jááj, bocsi. Elaludtam. Nemtudtam sajnálom... A hasán volt a fejem, úgy aludtam.
-Semmi gond. És mosolygott.
-Hány óra?
-1 óra lesz pár perc múlva.
-Júúj....és menned kell?
-Hát kéne.
-Akkor szia! Megcsókoltam.
-Szia!
Kiksrétem az ajtóhoz. Mikor elment gyorsan lezuhanyoztam és elmendtem aludni. Nemtudtam hogy Nikky holvan de nem is érdekelt. Egyserűen nagyszerű ami történik velem. Én ezt el sem tudom hinni. Niall Horan szeret engem. Imádom őt.
*Reggel*
Nagyon szépeket álmodtam. Niall-al voltunk valami mezőn és ott kergettük egymást ... Gyönyörű hely volt, tele virágokkal. De Nikky-nek rosszabb álma volt. Szegény. Nagyon megvolt ijedve ahogy haza jött, nem tudtam mit csináljak. Akkor csak annyit mondtam hogy mennyünk el shoppingolni. Vettünk jó sok cuccot.
És közben arról beszélgettünk, hogy mi volt tegnap Harry és közötte. Nikky azt mondta hogy megbeszélték,hogy szeretik egymást. És már csókolóztak is. Mivel Nikky ezt a hülyeséget álmodta utána együtt aludtak. ŰŰŰ itt lesz valami. És ma mennek ki együtt Harry unokatesójáért....
-Úr Isten...Nikky fél tizenkettő..
-Atyám... Haza kell mennünk gyorsan!
Siettünk vissza a hotelbe Nikky gyorsan ki készült és elmentek. Én át mentem a fiúkhoz. Niall Szobájában voltunk, és Niall gitározott nekem.

**Nikky szemszöge**
 
Ma Amyvel egy csajos délelőtött tartottunk,majd utána rájöttünk,hogy nekem a reptérre kell mennem,és a szállodához siettünk,ott már várt Harry,és beszálltam a kocsiba,és elindultunk.
Mikor megérkeztünk,értesítettek,hogy a gép 1 órát késni fog,így leültünk és vártunk.

-Nikky,most már mond el mit álmodtál az éjjel.
-Megöltem egy embert.-mondtam unottan.
-És ettől voltál ennyire beparázva?-kérdezte.
-Igen.!-jelentettem ki.Egy csókot nyomott az ajkaimra.
Az az egy óra gyorsan elment.Lizzie megjött.Láttuk,ahogy jönn felénk a bőröndel és integet.Odasiettünk hozzá,hogy ne cipeljen annyi cuccot.
-Szia Lizzie,ő itt Nikky.-mutatott be neki Harry,és megöleltük egymást.
-Szia Nikky,nagyon örülök!-mondta és Harryt is megölelte.Elindultunk az autóhoz.Majd az autóba kibeszéltük a fiúkat.
-Én igazából,nem ismerem a fiúkat személyesen,most idén jövök először hozzájuk nyaralni.-mondta Lizzie.
-És ki a favorite?-érdeklődtem.
-Ki más lenne neki,mint a nagy Harry Styles?-nagyképűsködött Harry.
-Liam.-vágta rá egyből Lizzie.
-Mi,én vagyok az uncsitesód,és mást szeretsz jobban?-durcizott Harold.
-Ő,igen.-adott egy egyszerű választ Lizzie.Mikor megérkeztünk a szállodába,meg mutattam Lizzienek a szobánkat,ahol aludni fog velünk.Nagyon tetszett neki,majd kipakolt a táskájából.
Az este átmentünk a fiúkhoz,akik egy meglepetéssel vártak minket.

Vélemény kérek;)♥*-*

2 megjegyzés: